تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

saheleaftab1 Offline
#1 ارسال شده : 1396/07/03 08:26:40 ب.ظ
saheleaftab1

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 192
مکان: تهران

5 تشکر دریافتی در 5 ارسال
دهکده های ساحلی ایتالیا
کامولی (camogli)
یک دهکده زیبا و رویایی در کرانه های دریای مدیترانه که از نقطه نظر طبیعت و زیبایی کمبودی ندارد . در این دهکده کوچک خانه های بسیاری با رنگ و لعاب جالب وجود دارد ، اسکله دیدنی و فروشگاه های فراوان و رستوران های محلی با غذاهای سنتی و لذیذ دریایی و آب و هوای فوق العاده به همراه سواحل شنی تمیز همه و همه را در این دهکده می توانید تجربه کنید . در این دهکده میدانی بزرگ وجود دارد که مخصوص بچه های کوچک برای سرگرمی و بازی است و در اطراف این میدان هم کافه هایی ساحلی وجود دارد که قهوه های عالی ایتالیایی را می توانید بنوشید و مناظر اطراف را تماشا کنید .
چفالو( Cefalu)
از شرق پالرمو تا این دهکده رویایی تنها یک ساعت فاصله وجود دارد . این دهکده در بین کوه ها و خطوط ساحلی احاطه شده و مناظر آن بسیار دیدنی و حیرت انگیز هستند . در میان طرفداران ساحل های با آفتاب عالی این ساحل بسیار پر طرفدار است . اگر در ایتالیا به دنبال حمام آفتاب می گردید بی شک یکی از بهترین گزینه های شما همین ساحل خواهد بود . در تابستان ها جمعیت زیادی به این ساحل آمده و از رستوران های سیسیلی و غذاهای محلی و همچنین گشت شبانه و تفریح های بی شمار آن لذت می برند .
مانارولا (manarola)
یکی از زیباترین و قدیمی ترین دهکده های ساحلی ایتالیا که در منطقه سنک تر واقع شده است دهکده ساحلی مانارولا می باشد . شهرت زیادی دارد و آن را مرهون تپه های سرسبز خود با باغ های تاکستان فراوان می باشد . راهپیمایی در این باغ ها و خطوط ساحلی زیبا نفس گیر است . این منطقه ، منطقه مناسبی برای ماهیگیری می باشد و از این حیث هم حائز اهمیت است . جالب است بدانید راهپیمایی در تپه ها و باغ های این منطقه آنقدر با حال و دلچسب است که به نام ویا دل اموره یا مسیر عشق شهرت یافته است . چشم انداز این دهکده بخصوص در شب فوق العاده دیدنی و زیبا است و از نمونه های بی نظیر ساحلی در ایتالیا می باشد .


برای مطالعه ادامه مطلب به سایت گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب مراجعه فرمایید و همچنین برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان و متخصصین ساحل آفتاب تماس بگیرید .

http://travel.sahelaftab.com/
02188656892
یوتیوب ساحل آفتاب

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.078 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت