تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

fekrebartar Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/07 11:15:40 ق.ظ
fekrebartar

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
موسسات غیر تجاری به دو قسمت تقسیم می شوند:
الف)موسساتی که هدفش جلب منافع و تقسیم آن بین اعضاء خود نباشد.اینگونه موسسات اصطلاحاَ موسسات غیرانتفاعی نامیده می شوند.موسسات خیریه و انجمن های اسلامی و تخصصی و احزاب و صندوق های قرض الحسنه و گروه های سیاسی را می توان از موسسات غیرانتفاعی دانست.
ب)موسساتی که هدفش جلب منافع مادی و تقسیم منافع مزبور بین اعضاء خود یا غیر باشد.مانند کانون های فنی و حقوقی و موسساتی که هدفشان ارائه خدمات شهری از قبیل نظافت و فضای سبز است.
در این مطلب برآنیم تا به نحوه ی ثبت تغییرات در موسسات غیر تجاری بپردازیم.پرواضح است چنانچه در هر یک از مراحل ثبت تغییرات،با مشکل مواجه شدید می توانید با کارشناسان مجرب ما در فکر برتر تماس حاصل فرمایید.

تغییرات در موسسات غیرتجاری :
تغییرات در مواد اساسنامه موسسات غیر تجاری از اختیارات مجمع عمومی فوق العاده است که با تشکیل جلسه و تنظیم صورتجلسه نسبت به آن اقدام خواهند کرد.در این رابطه نکته ی حائز اهمیت این است که کلیه تغییرات مربوط به شرکت اعم از تغییرات اساسنامه،ورشکستگی،ابطال،تصفیه،تقسیم اموال،افزایش یا کاهش سرمایه و ... می بایست فوراَ ثبت گردد و به اطلاع مرجع ثبت شرکت ها برسد.بدیهی است عدم انعکاس تغییرات مربوطه و یا هر گونه اخفاء اطلاعات که موجب ضرر و زیان و اغفال دیگران شود موجبات پاسخگویی فرد را فراهم نموده و عدم ثبت مراتب،نافی مسئولیت و جبران خسارات وارده و قصور قانونی شخص خاطی نخواهد بود.
هر یک از تغییرات در موسسات غیر تجاری که می بایست به اطلاع اداره ثبت برسند عبارت است از :
الف)تغییر موضوع موسسه
ب)تغییر محل موسسه
ج)تغییر نام موسسه
د)کاهش سرمایه
ه)افزایش سرمایه
نحوه ی تغییرات در موسسات غیر تجاری دقیقاَ همانند سایر شرکت ها و با همان روال و روند صورت می پذیرد.بدین ترتیب که برای انجام هر یک از تغییرات،مجمع عمومی فوق العاده و یا مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده دور هم گرد آمده و در رابطه با موضوع تصمیم گیری می نمایند.سپس صورتجلسه ای را با ذکر تغییرات و دلایل و درج جزئیات تغییرات،تنظیم نموده و پس از تایید صورتجلسه توسط مجمع و اعضاء هیات مدیره دو نسخه از صورتجلسه به همراه سایر مدارک نظیر مدارک شناسایی مدیر عامل و مدارک تاسیس شرکت به اداره ثبت شرکت ها ارسال می گردد.

برای مطالعه بیشتر به ثبت شرکت فکر برتر-http://companyregister.ir مراجعه کنید.
http://companyregister.ir
تبلیغات
sabtefarda Offline
#2 ارسال شده : 1395/10/28 04:13:27 ب.ظ
sabtefarda

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

مراحل ثبت برند
http://sabtesafir.ir
هر بازرگانی که محصول خود را به بازار عرضه می کند می تواند علامت تجارتی مخصوصی برای آن محصول اختیار نماید، بشرطی که علامت مزبور را طبق قانون در اداره ی ثبت شرکت ها و علائم و اختراعات به ثبت رساند .برای همین منظور ماده ی 2 قانون ثبت علائم و اختراعات مقرر داشته است که: «حق استعمال انحصاری علامت تجارتی فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت رساند. ».برای ثبت علامت تجاری لازم است که کلیه ی مدارک لازم قانونی فراهم باشد و با رعایت کامل مقررات ،مراحل قانونی ثبت آن طی شده باشد.
متقاضیان جهت ثبت اظهارنامه ی علائم تجاری می بایست با ورود به سامانه ی
http://www.ip.ssaa.ir

اقدام به ثبت برند نمایند.این سامانه جهت ثبت علائم تجاری در نظر گرفته شده است و شما می توانید بدون مراجعه ی حضوری به اداره ی ثبت علائم تجاری ،علامت خود را ثبت نمایید.
پاسخ اداره صرفاَ از طریق بخش پیگیری اظهارنامه و خلاصه پرونده قابل مشاهده است و تمامی مکاتبات در خصوص اظهارنامه از طریق همین سامانه ، بخش ثبت انواع درخواست(رفع نقص،پرداخت حق الثبت،تمدید،انتقال و ...)امکان پذیر است.
لذا چنانچه گقتیم ،برای ثبت برند پس از ورود به سامانه ی
http://www.ip.ssaa.ir

می بایست با کلیک روی لینک ثبت نام کلیه ی مراحل را گام به گام طی کنید. لازم است قبل از شروع مراحل ،مدارک مورد نیاز را آماده نمایید و آن ها را اسکن کنید.
مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری عبارتند از:

شخص حقیقی: کپی شناسنامه،کارت ملی،کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد) ،کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
شخص حقوقی:کپی شناسنامه،کپی کارت ملی،کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد) ،کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی) ،کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
نکته:
در صورتی که در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت،کلمه یا حروف لاتین استفاده نشده باشد،ارائه ی کارت بازرگانی الزامی نخواهد بود.
پس از پایان مراحل ،کد رهگیری را دریافت خواهید کرد و در صورت تایید مدارک توسط کارشناس مربوطه ،دو نسخه قرارداد به آدرس شما ارسال خواهد شد.شما باید پس از امضا ی هر دو نسخه یکی از نسخ را به همراه مدارک برابر اصل شده و فیش واریزی به آدرس مرکز ارسال کرده و پس از دریافت مدارک مراحل ثبت شروع خواهد شد.
بررسی اظهارنامه صرفاً بر اساس اولویت زمان ثبت آن ها در سامانه می باشد.لذا حضور متقاضیان محترم در اداره تاثیری در فرآیند انجام کار ندارد.پس از تکمیل فرم مربوطه توسط متقاضی در سامانه، اداره ی مالکیت صنعتی ،اظهارنامه را از لحاظ انطباق با شرایط و مقررات مندرج در این قانون بررسی می کند ، در صورتی که اداره به دلیل رعایت الزامات قانونی و عدم وجود مشابه و یا عین علامت درخواستی ، علامت را قابل ثبت بداند ، اجازه ی انتشار آگهی مربوط به آن را صادر می کند و در صورتی که در مدارک ارسالی و یا تنظیم محتوای اظهارنامه نقصی وجود داشته باشد ابلاغیه ی رفع نقص می فرستد.ابلاغیه ی رد اظهارنامه نیز زمانی اتفاق می افتد که در عنوان و یا تصویر علامت ،الزامات قانونی رعایت نشده باشد یا اینکه پس از بررسی مشابه و یا عین علامت درخواستی برای کالاهای مورد نظر شما، قبلاً به نام شخص دیگری ثبت شده باشد وحالت دیگر نیز ممکن است زمانی پیش آید که بخشی از کالاها و یا خدمات قابل ثبت نباشد که در این صورت ابلاغیه ی رد بخشی از موارد خواسته شده در اظهارنامه صادر می شود. در ضمن ،تاریخ ابلاغیه ای که در خلاصه پرونده رویت می شود به منزله ی تاریخ ابلاغ قانونی تلقی می شود.
لذا چنانچه گفته شد ، اداره ی مالکیت صنعتی ،اظهارنامه را از لحاظ انطباق با شرایط و مقررات مندرج در این قانون بررسی می کند و در صورتی که علامت را قابل ثبت بداند ، اجازه ی انتشار آگهی مربوط به آن را صادر می کند. لازم به یادآوری است مطابق قانون ، ثبت علائم تجاری اختیاری است ، مگر در مواردی که دولت آن را اجباری نماید. تبصره ی ماده ی یک قانون ثبت ،ثبت علائم و اختراعات مواردی را که دولت ، داشتن و ثبت علامت تجارتی را که اجباری و از قاعده ی فوق مستثنی دانسته اعلام کرده و در اجرای این تبصره تصویبنامه ی مورخه 3/2/288 هیئت وزیران ثبت علائم کالاهای زیر را اجباری کرده است:داروهای اختصاصی (اسپسیالیته)مورد استعمال طبی یا بیطاری ،مواد غذایی که در لفاف و ظروف مخصصوص باشند ،نوشیدنی ها و آب های گازدار ،لوازم آرایش که برای استعمال مستقیم بر روی پوست انسان به کار می رود.
طبق قانون اظهارنامه ی ثبت علامت به همراه نمونه علامت و فهرست کالاها یا خدماتی که ثبت علامت تجاری برای آن ها درخواست شده و بر اساس طبقه بندی قابل اجرا یا طبقه بندی بین المللی باشد به اداره ی مالکیت صنعتی تسلیم می شود.پرداخت هزینه های ثبت علامت، بر عهده ی متقاضی است و تمامی هزینه ها برای اظهارنامه با مالک ایرانی فقط از طریق همین سامانه قابل پرداخت است.لذا امکان ثبت درخواست هایی که هزینه ی مربوطه در بانک پرداخت شده باشد وجود ندارد.
پس از انتشار آگهی اظهارنامه و تا زمان ثبت علامت ، متقاضی از امتیازات و حقوقی برخوردار است که در صورت ثبت برخوردار خواهد بود.با این حال هرگاه به وسیله ی متقاضی ثبت ، درباره ی عملی که پس از آگهی اظهارنامه انجام شده دعوایی مطرح شود و خوانده ثابت کند که در زمان انجام عمل ، علامت قانوناَ قابل ثبت نبوده است ، به دفاع خوانده رسیدگی و در مورد ثبت یا عدم علامت تصمیم مقتضی اتخاذ می شود.در صورتی که اداره ی مالکیت صنعتی تشخیص دهد که شرایط مندرج در این قانون رعایت شده است علامت را ثبت کرده و آگهی مربوط به ثبت آن را منتشر و گواهینامه ی ثبت را به نام متقاضی صادر می نماید.مدت اعتبار ثبت علامت ده سال از تاریخ تسلیم اظهارنامه ی ثبت آن می باشد.این مدت با درخواست مالک آن برای دوره های متوالی ده ساله با پرداخت هزینه ی مقرر قابل تمدید است.یک مهلت ارفاقی شش ماهه که از پایان دوره شروع می شود ، برای پرداخت هزینه ی تمدید با پرداخت جریمه ی تاخیر در نظر گرفته می شود.هر ذی نفع می تواند از دادگاه ، ابطال ثبت علامت را درخواست نماید.رسیدگی به اختلافات ناشی از اجرا این قانون و آئین نامه ی اجرایی آن ،طبق ماده ی 59 ،در صلاحیت شعبه یا شعب خاصی از دادگاه های عمومی تهران می باشد.
چنانچه کسی تقاضای ثبت علامت بازرگانی معینی را کند و دیگری آن را عین علامت ثبت شده ی خود بداند یا آن را شبیه علامت خود تشخیص دهد به طوری که شباهت مذکور مصرف کنندگان عادی اجناس وی را به اشتباه اندازد می تواند به ثبت علامت او اعتراض کند.سیستم ثبت علامات تجارتی در ایران طریقه ی اعلامی است.رسیدگی اداره ی ثبت محدود است به اینکه علامت مقررات قانونی نباشد و شباهتی با علامات ثبت شده ی قبلی نداشته باشد.چون تشخیص شباهت بین دو علامت امری است نظری، ممکن است علامت طوری معرفی شده که در بدو امر شباهت با علامت ثبت شده ی قبلی معلوم نگردد یا اینکه صاحب علامت قبلی راجع به درجه ی شباهت با اداره ی ثبت موافق نباشد.زیرا قانون ثبت علایم تجارتی و اختراعات تصریح می کند که شباهت علامت با علامت دیگری که ثبت شده است به اندازه ای باشد که مصرف کنندگان عادی یعنی اشخاصی را که اطلاعات مخصوصی ندارند به اشتباه اندازد.علاوه بر آن ممکن است شخصی هنوز تقاضای ثبت علامت خود را ننموده باشد و قبل از آن که او اقدام کند شخص دیگری همان علامت را بخواهد به نام خود ثبت کند.به این جهت ماده ی 16 قانون ثبت علائم و اختراعات مقرر می دارد:
اشخاص ذیل می توانند نسبت به علامتی که تقاضای ثبت آن شده یا به ثبت رسیده است اعتراض کنند:
1)کسانی که آن علامت را علامت تجارتی خود می دانند.
2)کسانی که آن علامت با علامت آن ها به اندازه ای شباهت دارد که مصرف کنندگان عادی را به اشتباه می اندازد.
در هر یک از دو صورت فوق الذکر اگر معترض کسی باشد که علامت قبلاَ به اسم او ثبت نشده است باید در حین اعتراض برای خود مطابق مقررات این قانون تقاضای ثبت کرده،حق الثبت و تمام مخارج مربوط به آن را قبلاَ تادیه نماید.در مورد کسانی که موسسه ی آن ها در خارج از ایران واقع است حق اعتراض مشروط به شرط معامله ی متقابل

مذکوره در فقره ی دوم ماده ی 4 می باشد.بنابراین اعتراض به ثبت ممکن است قبل از ثبت به عمل آید و یا بعد از ثبت آن.
اعتراض قبل از ثبت علامت :
اعتراض قبل از ثبت علامت باید در ظرف 30 روز از تاریخ انتشار آگهی مربوط به تقاضای ثبت علامت به عمل آید.معترض باید علاوه بر ذکر اسم و شغل و اقامتگاه خود کلیه ی دلایل و مدارک خود را نیز توضیح داده و ضمیمه کند.اداره ی ثبت موظف است در ظرف ده روز از تاریخ وصول اعتراض نامه مراتب را به درخواست کننده ی ثبت ابلاغ کند.چنانچه معترض ظرف 60 روز از تاریخ ابلاغ اعتراض نامه به متقاضی ثبت اعتراض خود را تعقیب ننمایند علامت تقاضا شده به نام درخواست کننده ی آن به ثبت خواهد رسید.
اعتراض بعد از ثبت علامت :
چون ممکن است اشخاص ذی نفع متوجه آگهی تقاضای ثبت نشوند یا آنکه بعد از ثبت علامت طریقه ی استعمال آن طوری باشد که مصرف کنندگان عادی را به اشتباه اندازد طبق ماده ی 22 قانون ثبت علائم و اختراعات اشخاص ذی نفع می توانند در ظرف سه سال بعد از تاریخ ثبت علامت نسبت به آن اعتراض کنند.
اعتراض به رد تقاضای ثبت از طرف اداره ی ثبت:
اداره ی ثبت قبل از قبولی تقاضای ثبت موظف است رسیدگی کند که آیا تقاضای ثبت مطابق اصول پیش بینی شده در قانون تنظیم شده و جزء علایم ممنوعه نیست و همچنین شباهتی با علامات ثبت شده ی قبلی ندارد و چنانچه تشخیص دهد که علامتی واجد شرایط لازم برای ثبت نیست اختیار دارد تقاضای ثبت علامت را رد کند.برای حفظ حقوق اشخاص در مورد مقابل تصمیمات اداره ی ثبت قسمت آخر ماده ی 7 قانون ثبت علائم و اختراعات مقرر می دارد: در صورتی که تقاضای ثبت رد شود علل رد باید صریحاَ ذکر گردد.
http://sabtesafir.irثبت برند
لینک منبع :
http://sabtesafir.ir
فردا دیجیتال Offline
#3 ارسال شده : 1397/06/06 11:27:34 ق.ظ
فردا دیجیتال

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: tehran

باید بدانید که تولید محتوا قلب تپنده ی هر سایت محسوب می شود. در نتیجه باید به آن توجه ویژه ای داشت و ارزش آن را پایین ندانست. تعرفه ی خدمات تولید محتوا برای هر نوع سایت به شکل مختلفی محاسبه می شود. برای مثال تعرفه ی خدمات تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی بر اساس تعداد محصول آن ها محاسبه شده و یا برای سایت های شرکتی تعداد مقالات معیار محاسبه ی قیمت تولید محتوا است.
فردا دیجیتال Offline
#4 ارسال شده : 1397/06/06 11:28:35 ق.ظ
فردا دیجیتال

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: tehran

اصل ارسال توسط : فردا دیجیتال برو به اراسل نقل قول شده
باید بدانید که تولید محتوا قلب تپنده ی هر سایت محسوب می شود. در نتیجه باید به آن توجه ویژه ای داشت و ارزش آن را پایین ندانست. تعرفه ی خدمات تولید محتوا برای هر نوع سایت به شکل مختلفی محاسبه می شود. برای مثال تعرفه ی خدمات تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی بر اساس تعداد محصول آن ها محاسبه شده و یا برای سایت های شرکتی تعداد مقالات معیار محاسبه ی قیمت تولید محتوا است.


اگر می خواهید به یک خشکشویی اینترنتی اعتماد کنید باید بررسی کنید که آیا این خشکشویی آنلاین از نهاد خاصی دارای مجوز هستند یا خیر. بسیاری از این خشکشویی های اینترنتی برای اینکه جواز کسبشان باطل نشود ملزم به دریافت تاییدیه از نهاد های نظارتی می باشند. اما از آنجایی که این پروسه زمان بر و هزینه بر است؛ برخی از این خشکشویی ها برای جلب اعتماد مشتریانشان آدرس دقیق خود را در سایتشان درج می کنند. آن ها از این طریق محل مشخصی برای خود تعیین می کنند تا در صورت هرگونه شکایت مشتریان بتوانند به محل کار آن ها مراجعه کنند.
فردا دیجیتال Offline
#5 ارسال شده : 1397/06/06 11:30:09 ق.ظ
فردا دیجیتال

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: tehran

اصل ارسال توسط : فردا دیجیتال برو به اراسل نقل قول شده
اصل ارسال توسط : فردا دیجیتال برو به اراسل نقل قول شده
باید بدانید که تولید محتوا قلب تپنده ی هر سایت محسوب می شود. در نتیجه باید به آن توجه ویژه ای داشت و ارزش آن را پایین ندانست. تعرفه ی خدمات تولید محتوا برای هر نوع سایت به شکل مختلفی محاسبه می شود. برای مثال تعرفه ی خدمات تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی بر اساس تعداد محصول آن ها محاسبه شده و یا برای سایت های شرکتی تعداد مقالات معیار محاسبه ی قیمت تولید محتوا است.


اگر می خواهید به یک خشکشویی اینترنتی اعتماد کنید باید بررسی کنید که آیا این خشکشویی آنلاین از نهاد خاصی دارای مجوز هستند یا خیر. بسیاری از این خشکشویی های اینترنتی برای اینکه جواز کسبشان باطل نشود ملزم به دریافت تاییدیه از نهاد های نظارتی می باشند. اما از آنجایی که این پروسه زمان بر و هزینه بر است؛ برخی از این خشکشویی ها برای جلب اعتماد مشتریانشان آدرس دقیق خود را در سایتشان درج می کنند. آن ها از این طریق محل مشخصی برای خود تعیین می کنند تا در صورت هرگونه شکایت مشتریان بتوانند به محل کار آن ها مراجعه کنند.


خرید لوازم جانبی موبایل یکی از مهم ترین کار هایی است که بعد از خرید گوشی باید انجام دهید. خرید قاب گوشی، خرید گلس گوشی از مواردی است که جز ضروریات می باشد. دیجی گجت به عنوان فروشگاه لوازم جانبی موبایل به صورت تخصصی خدمات خود را ارائه می دهد.
avabanner Offline
#6 ارسال شده : 1397/07/18 02:00:25 ب.ظ
avabanner

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

نحوه محاسبه هزینه تبلیغات گوگل به چه صورت است؟ یا استفاده از ابزار گوگل است (Google Ads) چقدر هزینه دارد؟ این سؤال معقول و منطقی به نظر می‌رسد و کسانی که اخیراً وارد حوزه استفاده از تبلیغات کلیکی و تبلیغات پولی در گوگل شده‌اند، بیشترین چالش را با آن دارند. احتمالاً کسانی که اخیراً به تبلیغات PPC علاقه پیدا کرده‌اند، انتظار دارند که برآورد دقیقی از هزینه تبلیغات آنها وجود داشته باشد و آنها بتوانند این هزینه را بپردازند. آوابنر
https://avabanner.com/google-ads-cost-management/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.217 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت