تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

masterina Offline
#1 ارسال شده : 1396/01/01 06:46:57 ب.ظ
masterina

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 24
مکان: اتریش

سال ۲۰۱۲ ، سالی با تغییرات فراوان و ملموس برای سئو و مدیران سایت ها بود . گوگل الگوریتم های جدید خود را در جست و جو به کار برد و خیلی از سایت ها دچار مشکلات فراوانی در بهینه سازی و رتبه خود در موتور های جست و جو شدند . اکثر سئوکار های با تجربه ، سال ۲۰۱۲ را سال سختی دانستند.قبلا در مورد بهینه سازی on-site نوشته ام ، اما بد نیست دوباره به آن بپردازم . on-site seo ؛ به فاکتور های منتهی میشود که بر روی سایت شما تاثیر دارند و از محدوده سایت شما خارج نمیشوند. حال ، امروز میخواهم در مورد این بحث در بهینه سازی سایت ها بیشتر بنویسم و فاکتور های on site را کاملا توضیح بدهم.
۱- ساختار آدرس :
آدرس مطالب ، یکی از فاکتور های مهم در بحث بهینه سازی هستند . آن ها را جدی بگیرید و حتما آن ها را باز نویسی کنید . سیستم های مدیریت محتوا ، به صورت خودکار این آدرس را برای شما مینویسند ، اما بهتر است که کلمات کلیدی را در آن ها به کار برید و از نوشتن آدرس های طولانی خودداری نمایید .
۲- تگ های Heading
چندین سال است که تگ های H ، یا سربرگ از اهمییت بالایی در بحث بهینه سازی سایت ها برخوردارند . با این تگ ها، میتوانید به موتورهای جست و جو بفهمانید که این جمله ، از اهمییت بالایی از نظر شما برخوردار است . توضیحات کاملتری را در زمینه تگ های H و نحوه استفاده از آنها را در صفحه چگونه از تگ های h1 , h2 و . . استفاده کنیم ؟ بخوانید.
۳ -کلمات مترادف و مرتبط :
سعی کنید کلماتی را درون متن خود به کار ببرید که میدانید نه کاربر را آزار میدهد و نه به ورودی شما از موتور های جست و جو آسیب میرساند . از مترادف ها درون متن خود استفاده کنید تا متن خوبتان به دست تمامی جست و جو کنندگان برسد .

۴- تصاویر :
بله ، تصاویر یکی از فاکتور های مهم در on page هستند . از تصاویر استفاده کنید و برای آن ها alt و title تعریف کنید تا موتور های جست و جو بفهمند که این تصویر در رابطه با چه چیزی است . از کلمات کلیدی در alt تصاویر استفاده کنید و آنها را به صفحه مادر لینک کنید . در استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات تصاویر زیاده روی نکنید و فقط مرتبط ترین آنها را به کار ببرید.
۵ – استراتژی های کلمات کلیدی قدیمی را دور بریزید :
اگر بخواهیم به صورت ریاضی هم حساب کنیم ، سال ۲۰۱۱ با سال ۲۰۱۲ ، ۱۱ سال فرق میکند . نیازی نیست که حتما چندین بار کلمات کلیدی را به کار ببرید ، حتما از ۶% چگالی کلمات کلیدی پیروی کنید . محتوا را با ذهنیت این که دارید برای کاربر مینویسید ، بنویسید نه صرفا برای موتو های جست و جو . موتور های جست و جو بیشتر به کاربر اهمییت میدهند و دوست دارند تا کاربر به نتیجه مورد نظر و دلخواهش برسد . به کار بردن کلمات کلیدی داخل پست را فراموش نکنید ، اما با کلمات کلیدی هم ، مقاله خود را به اسپم شبیه نکنید . در مورد متا کیورد ها نیز ، در صفحه آیا در سایت خود از Meta Keywords استفاده کنیم؟ بخوانید .
۶- کاربرانتان چه کسانی هستند ؟
مطمئن شوید که میدانید کاربرانتان دقیقا چه کسانی هستند و به چه چیز هایی نیاز دارند . بعضی از سایت ها برای یک عده خاص مینویسند . پس شما هم همین کار را بکنید ! ، باید بدانید که خواننده های سایتتان مثلا سطح علمی بالایی دارند یا پایینی که سطح مقاله خودتان را با سطح علمی آنها هماهنگ کنید . گوگل شرکت بزرگی است و مسلما میداند که مثلا این محتوا به درد کاربر خورده است یا خیر (بر طبق فرضیات ) پس کاربران را با هم ترکیب نکنید و قشر خاصی را انتخاب کنید
۷- ویدئو :
ویدئو ها ، یکی از پرمخاطب ترین بخش های سایت ها هستند . به این فکر نکنید که سرعت اینترنت در کشور ما پایین است . . . ، کاربران ویدئو ها را بر متن ترجیح میدهند . سعی کنید هر از چند مدت ، یک ویدئو در موضوع کاری خودتان در سایتتان منتشر کنید . ویدئو هایتان را در اپارات و یوتیوب منتشر کنید ، اما در سایت خودتان حتما لینک دانلودش را قرار دهید . کاربران ویدئو ها را نزد خود نگه میدارند و میتواند این بحث ، کاربران را دوباره به سایت شما بکشاند !
۸- راه را دور نکنید !
موتورهای جست و جو باید نتایج مرتبط و به درد بخور را به کاربرانشان به نتایج درآورند .در غیر این صورت آنها را از دست میدهند . پس وبسایت خود را پیش موتور های جست و جو معتبر کنید و هرگز نگذارید که با شما مثل یک اسپم برخورد کنند . اگر محتوای مورد نظر کاربر را دارید ، پس بگذارید او به راحتی به هرچه میخواهد دست بیابد ، نه این که لقمه را دور دهانشان بچرخانیدسعی کنید که باز هم این توصیه را جدی بگیرید و کاربران را در اولویت قرار بدهید نه موتورهای جست و جو را . شاید موتور های جست و جو ، الگوریتم هایی دارند که میفهمند شما برای کاربران کار میکنید یا موتور های جست و جو !
تبلیغات
masterina Offline
#2 ارسال شده : 1396/01/02 11:54:21 ق.ظ
masterina

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 24
مکان: اتریش

سال ۲۰۱۲ ، سالی با تغییرات فراوان و ملموس برای سئو و مدیران سایت ها بود . گوگل الگوریتم های جدید خود را در جست و جو به کار برد و خیلی از سایت ها دچار مشکلات فراوانی در بهینه سازی و رتبه خود در موتور های جست و جو شدند . اکثر سئوکار های با تجربه ، سال ۲۰۱۲ را سال سختی دانستند.قبلا در مورد بهینه سازی on-site نوشته ام ، اما بد نیست دوباره به آن بپردازم . on-site seo ؛ به فاکتور های منتهی میشود که بر روی سایت شما تاثیر دارند و از محدوده سایت شما خارج نمیشوند. حال ، امروز میخواهم در مورد این بحث در بهینه سازی سایت ها بیشتر بنویسم و فاکتور های on site را کاملا توضیح بدهم.
۱- ساختار آدرس :
آدرس مطالب ، یکی از فاکتور های مهم در بحث بهینه سازی هستند . آن ها را جدی بگیرید و حتما آن ها را باز نویسی کنید . سیستم های مدیریت محتوا ، به صورت خودکار این آدرس را برای شما مینویسند ، اما بهتر است که کلمات کلیدی را در آن ها به کار برید و از نوشتن آدرس های طولانی خودداری نمایید .
۲- تگ های Heading
چندین سال است که تگ های H ، یا سربرگ از اهمییت بالایی در بحث بهینه سازی سایت ها برخوردارند . با این تگ ها، میتوانید به موتورهای جست و جو بفهمانید که این جمله ، از اهمییت بالایی از نظر شما برخوردار است . توضیحات کاملتری را در زمینه تگ های H و نحوه استفاده از آنها را در صفحه چگونه از تگ های h1 , h2 و . . استفاده کنیم ؟ بخوانید.
۳ -کلمات مترادف و مرتبط :
سعی کنید کلماتی را درون متن خود به کار ببرید که میدانید نه کاربر را آزار میدهد و نه به ورودی شما از موتور های جست و جو آسیب میرساند . از مترادف ها درون متن خود استفاده کنید تا متن خوبتان به دست تمامی جست و جو کنندگان برسد .

۴- تصاویر :
بله ، تصاویر یکی از فاکتور های مهم در on page هستند . از تصاویر استفاده کنید و برای آن ها alt و title تعریف کنید تا موتور های جست و جو بفهمند که این تصویر در رابطه با چه چیزی است . از کلمات کلیدی در alt تصاویر استفاده کنید و آنها را به صفحه مادر لینک کنید . در استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات تصاویر زیاده روی نکنید و فقط مرتبط ترین آنها را به کار ببرید.
۵ – استراتژی های کلمات کلیدی قدیمی را دور بریزید :
اگر بخواهیم به صورت ریاضی هم حساب کنیم ، سال ۲۰۱۱ با سال ۲۰۱۲ ، ۱۱ سال فرق میکند . نیازی نیست که حتما چندین بار کلمات کلیدی را به کار ببرید ، حتما از ۶% چگالی کلمات کلیدی پیروی کنید . محتوا را با ذهنیت این که دارید برای کاربر مینویسید ، بنویسید نه صرفا برای موتو های جست و جو . موتور های جست و بیشتر به کاربر اهمییت میدهند و دوست دارند تا کاربر به نتیجه مورد نظر و دلخواهش برسد . به کار بردن کلمات کلیدی داخل پست را فراموش نکنید ، اما با کلمات کلیدی هم ، مقاله خود را به اسپم شبیه نکنید . در مورد متا کیورد ها نیز ، در صفحه آیا در سایت خود از Meta Keywords استفاده کنیم؟ بخوانید .
۶- کاربرانتان چه کسانی هستند ؟
مطمئن شوید که میدانید کاربرانتان دقیقا چه کسانی هستند و به چه چیز هایی نیاز دارند . بعضی از سایت ها برای یک عده خاص مینویسند . پس شما هم همین کار را بکنید ! ، باید بدانید که خواننده های سایتتان مثلا سطح علمی بالایی دارند یا پایینی که سطح مقاله خودتان را با سطح علمی آنها هماهنگ کنید . گوگل شرکت بزرگی است و مسلما میداند که مثلا این محتوا به درد کاربر خورده است یا خیر (بر طبق فرضیات ) پس کاربران را با هم ترکیب نکنید و قشر خاصی را انتخاب کنید
۷- ویدئو :
ویدئو ها ، یکی از پرمخاطب ترین بخش های سایت ها هستند . به این فکر نکنید که سرعت اینترنت در کشور ما پایین است . . . ، کاربران ویدئو ها را بر متن ترجیح میدهند . سعی کنید هر از چند مدت ، یک ویدئو در موضوع کاری خودتان در سایتتان منتشر کنید . ویدئو هایتان را در اپارات و یوتیوب منتشر کنید ، اما در سایت خودتان حتما لینک دانلودش را قرار دهید . کاربران ویدئو ها را نزد خود نگه میدارند و میتواند این بحث ، کاربران را دوباره به سایت شما بکشاند !
۸- راه را دور نکنید !
موتورهای جست و جو باید نتایج مرتبط و به درد بخور را به کاربرانشان به نتایج درآورند .در غیر این صورت آنها را از دست میدهند . پس وبسایت خود را پیش موتور های جست و جو معتبر کنید و هرگز نگذارید که با شما مثل یک اسپم برخورد کنند . اگر محتوای مورد نظر کاربر را دارید ، پس بگذارید او به راحتی به هرچه میخواهد دست بیابد ، نه این که لقمه را دور دهانشان بچرخانیدسعی کنید که باز هم این توصیه را جدی بگیرید و کاربران را در اولویت قرار بدهید نه موتورهای جست و جو را . شاید موتور های جست و جو ، الگوریتم هایی دارند که میفهمند شما برای کاربران کار میکنید یا موتور های جست و جو !
http://farnian.com/content-marketing/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest (2)
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.112 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت