تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

fekrebartar Offline
#1 ارسال شده : 1396/10/05 05:46:34 ب.ظ
fekrebartar

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 79

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
برند، نشانه ای است مشخص کننده که می تواند روی محصول قرار گیرد یا همراه با ارائه خدمات یا بازاریابی محصول مطرح شود، کاربرد آن آگاه سازی مردم در رابطه با مبدا صنعتی یا تجاری کالا یا خدمات است. در واقع این گونه علائم، به طور غیرمستقیم ، ضمانتی هستند برای کیفیت ، چرا که مصرف کننده انتظار دارد از کالا و خدمات همراه با علامت تجاری کیفیت را دریافت کند.
ثبت برند با توسعه تجارت بین المللی ابعاد تازه جهانی پیدا کرده است و حمایت از این حقوق جهانی گشته و با مقررات بین المللی حمایت می شود. در واقع، رواج علائم تجاری و توسعه فروش اجناس تحت علایم تجاری در تجارت بین المللی باعث گردید که کشورهای مختلف برای حفظ تولیدات خود و جلوگیری از تجاوز دیگران به حقوق تجار و صاحبان صنایع مقررات بین المللی وضع نمایند که علامت تجاری نه تنها در کشور آن مصون از تعرض باشد بلکه در کلیه ممالک مورد حمایت قرار گیرد زیرا اجناس کارخانجات فقط در یک کشور به فروش نمی رود بلکه در تمام دنیا عرضه می شود .
از جمله مزایای ثبت بین المللی برند، توسعه صادرات کشور و دستیابی به بازارهای جهانی است. الحاق به سیستم مادرید شرط موفقیت را در تجارت تضمین کرده و از تقلب و کپی برداری از علائم کالاها و خدمات تجار ایرانی در خارج جلوگیری می نماید.
این سیستم شامل دو معاهده : موافقتنامه مادرید مورخ 1891 و پروتکل مرتبط با آن مصوب 1889 و همچنین آیین نامه مشترک می باشد. سیستم مادرید در حال حاضر دارای 85 عضو متشکل از کشورها و دفاتر منطقه ای می باشد.

لیست اسامی کشورهای عضو سیستم مادرید عبارت است از :
ایران، چین ، ژاپن، کوبا ، قبرس ، آلمان ، دانمارک ، آنتیگوا و بارباردو ، آلبانی ، ارمنستان، بن ایر ، اتریش، استرالیا ، آذربایجان ، بوسنی و هرزه گوین ، بلژیک ، بلغارستان ، بحرین ، بوتان ، بوتسوان ، بنلوکس ، بلاروس ، سوئیس ، چک ، الجزیره ، استونی ، مصر ، اتحادیه اروپا ، اسپانیا ، فنلاند ، فرانسه ، انگلستان ، گرجستان ، غنا ، یونان ، کرواسی ، مجارستان ، ایسلند ، ایرلند ، ایتالیا، کنیا ، قرقیزستان ، کره شمالی ، کره جنوبی ، قزاقستان ، لیختن اشتاین ، لیبریا ، لسوتو ، لتونی ، لیتونی ، موروگو ، موناکو ، مولداوی ، مونته نگرو ، ماداگاسکار ، مقدونیه ، مغولستان ، موزانبیک ، نامبیا ، نروژ ، عمان ، هلند ، لهستان ، پرتغال ، رومانی ، روسیه ، سودان ، سوئد ، سنگاپور،اسلوونی، اسلوواکی ، سبیرالئون، سان مارینو ، سوریه ، تاجیکستان ، ترکمستان ، ترکیه ، اوکراین ، آمریکا ، ازبکستان ، ویتنام ، زامبیا ، کوراکائو ، سینت مارتین ، سوازیلند ، سائوتومه و پرنسیپ

بر اساس مقررات ثبت بین المللی علائم تجاری ( سیستم مادرید ) :
_ درخواست کننده می بایست تبعه کشوری باشد که طرف قرارداد موافقتنامه یا دارنده اقامتگاه یا مقر حقیقی و موثر صنعتی با تجاری در چنین کشوری باشد.
_ مبتنی بودن اظهارنامه بین المللی بر ثبت ملی در کشور مبدا که ثبت اساسی نام دارد.
_ ثبت بین المللی از طریق اداره علائم تجاری کشور مبدا به دفتر بین المللی وایپو تسلیم گردد. اداره ملی می بایست علامت را از سه جنبه که عبارتند از :
الف- علامت موضوع درخواست اظهارنامه ثبت بین المللی همان موضوع ثبت اساسی و ملی است.
ب- کالاها و خدمات مورد نظز جهت حمایت با موارد مندرج در ثبت اساسی یکسان است. ( ثبت علامت را در داخل کشور مبدا، ثبت اساسی گویند ) .
ج- صاحب علامت همان شخص دارنده ثبت ملی است، گواهی و تایید نماید.
_ اظهارنامه ثبت بین المللی بایستی فقط به زبان فرانسه باشد.
_ کشور مبدا یعنی کشوری که ثبت ملی در آن صورت می گیرد طبق ماده 1 بند 3 موافقت نامه باید :
الف- کشور طرف قرارداد مادرید باشد و متقاضی مقر حقیقی و حقوقی موثر صنعتی یا تجاری در آن داشته باشد.
ب- در صورت نداشتن چنین مقری اقامتگاه متقاضی در کشور طرف موافقت نامه باشد.
ج- در صورت داشتن دو شرط فوق متقاضی تبعه آن کشور باشد.
هزینه هایی که برای ثبت علامت در موافقت نامه مادرید پیش بینی شده است عبارتند از :
حق الثبت اساسی، جهت پوشش دادن هزینه های دفتر بین الملل مرتبط با ثبت بین المللی
حق الثبت تکمیلی، که برای تعیین کشورهای مورد نظر برای تحصیل حمایت می باشد و هزینه آن برای تمام کشورها یکسان است.
حق الثبت ضمیمه ای، زمانیکه فهرست کالاها و خدمات درخواست شده جهت حمایت بیش از سه طبقه از طبقه بندی بین المللی باشد.
_ به موجب موافقتنامه اداره هر یک از کشورهای تعیین شده ظرف مدت یک سال حق اعلام اخطار رد حمایت طبق قوانین داخلی کشور خویش به همراه دلایل کافی به دفتر بین الملل را دارد در صورت عدم دریافت اخطار در محدوده زمانی فوق، حمایت از علامت در آن کشور از همان تاریخ ثبت بین المللی اعمال خواهد شد. اخطار رد حمایت می تواند شامل تمام یا برخی از کالاها یا خدمات مورد تقاضا باشد.

مدارک لازم جهت ثبت بین المللی علامت تجاری
1- ارائه نامه درخواست جهت ثبت بین المللی علامت خطاب به اداره ثبت علایم تجاری با درج اسامی کشورهای مورد نظر
2- ارائه معرفی نامه بر روی سربرگ شرکت همراه با امضای مدیران و دارندگان حق امضا و با مهر شرکت برای اشخاص حقوقی و در صورت مراجعه وکیل رسمی ارائه وکالت نامه دادگستری
3- ارائه کپی مصدق شناسنامه و کارت ملی مدیران و دارندگان حق امضای شرکت و روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت برای اشخاص حقوقی و ارائه کپی مصدق شناسنامه و کارت ملی برای اشخاص حقیقی و در صورت مراجعه به وکیل رسمی ارائه وکالت نامه دادگستری
4- ارائه اصل گواهی ثبت علامت تجاری در ایران جهت رویت و کپی آن جهت رویت و کپی آن جهت ضبط در پرونده یا ارائه کپی مصدق گواهی ثبت علامت تجاری
5- تکمیل فرم مخصوص لاتین
6- ارائه برگ محاسبه هزینه ها
7- رسید مربوط به پرداخت هزینه بررسی اظهارنامه بین المللی
ثبت شرکت فکر برتر
" ارائه دهنده ی خدمات تخصصی ثبت شرکت و ثبت برند "
خاطر نشان می شویم کلیه ی خدمات ثبتی برند و شرکت به طور تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان مجرب فکر برتر ارائه می گردد. برای این منظور کافیست با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات مرکز فکر برتر در راستای تضمین بهبود روند ثبت برند شامل موارد ذیل می باشد.
_مشاوره رایگان حقوقی
_مشاوره جهت انتخاب نام مناسب برای برند
_استعلام برند
_ارائه ی خدمات با حداقل هزینه و در سریع ترین زمان




ثبت برند در چین چگونه است؟
تبلیغات
hamed0256 Offline
#2 ارسال شده : 1396/10/05 06:16:04 ب.ظ
hamed0256

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 28
مکان: تهران

شاید شما هم به فکر راه اندازی یک کسب و کار افتاده باشید و قصد داشته باشید همراه با دوستان و همکاران خود یک شرکت راه اندازی کرده و به ثبت برسانید... اما آیا می دانید چگونه باید مراحل ثبت شرکت را دنبال کنید و از کجا باید شروع کنید؟
ثبت شرکت و برند موضوعی می باشد که شما در بسیاری از سایت های خارجی و داخلی مطالب بسیار زیادی را می توانید پیدا کنید ولی مهم ترین موضوع قبل از هر تحقیقی درک دلیل اصلی نیاز شما به ثبت برند می باشد.
برند سازی در بسیاری از موارد یک رکن و یک نیاز می باشد. شما برای نشان دادن شرکت خود در بازار کار گسترده امروزی نیاز به برند سازی دارید. برای رونق اقتصادی شهر خود بایستی یکی از عوامل شهر و یا روستای خود که از لحاظی برتری خاصی نصبت به رقبای خود دارند را به بازار شهر های بزرگتر نشان بدهید و این کار با برند سازی خاص خود به وجود خواهد آمد.
دقت داشته باشید که این برتری نباید به صورت همه جانبه باشد . برای مثال در کلان شهر تهران شما می توانید با استفاده از مواردی مانند محصولات شهر خود برند سازی کنید و جواز تاسیس بگیرید. مثلا شهر ساری به سادگی توانسته است که مرکبات خود را در شهر هایی خاص سر زبان ها بیندازد و این برتری به دلیل کیفیت و قیمت مناسب آن نصبت به این کیفیت می باشد. ثبت برند در موارد این چنینی باعث می شود که این برند سازی که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب ایجاد شود مدیریت شده و اقتصاد شهر های این چنینی که پتانیسل بسیار بالایی برای تولیدات خود دارند به صورتی درست و بهینه استفاده شود.
موضوع دیگری که در ثبت برند دارای اهمیت می باشد موضوع پرستیژ کاری شما می باشد. برای مثال شما می توانید همین محصولات مرکبات شهر سازی را در نظر بگیرید. فکر کنید یک شرکت برندی برای این شهر ثبت کرده و با مدیریت بسیار گسترده بتواند بازار این شهر و استان را در دست گرفته و اقتصاد این شهر را نیز مدیریت کند. با این کار علاوه بر مواردی مانند سود بیشتر و خدمات بازرگانی بهتر، هر دو طرف که خریدار و فروشندگان بار می باشد, به سادگی می توانید یک پرستیژ کاری بسیار خاص را برای بیزینس خود به وجود آورید و این امر بر همه ی موارد قبلی نیز تاثیر بسیار بالایی را دارد.
حال تفاوت میان یک برند ثبت شده و کار کردن بدون برندینگ را متوجه شدید؟ نمونه بسیار موفق این محصولات برند سازی شدع را می توان موز های افریقایی دانست که به سادگی توانسته است در سطح دنیا اسم در کرده و تمام این موارد نیز زیر سایه برند سازی سازمان شما می باشد.
در پایین نیز می توان گفت که به سادگی برند سازی می تواند جلوگیری شدیدی را نصبت به سایرین برای شما به وجود آورد. مثلا شما بهترین محصول غیر برند خود را به بازار عرضه می کند و به دلیل نداشتن برند و مدیریت ثبت برند و نا توانی در بازار ممکن است محصول شما را در تمامی شهر بدئن دانستن نامی از شما به فروش برسانند؛ دریافت کد اقتصادی را نیز فراموش نکنید!
به همین شیوه می توان گفت که اگر شما با برند سازی پیش بروید و برند خود را ثبت کنید بسیار ساده توانسته اید در تمام شهر مردم را ملزم به گشتن برای دریافت محصولاتی با برند شما که یکی از بهترین های این زمینه ای می باشد کنید و همین موضوع برای هر سازمانی می تواند با قدم اولیه که برند سازی می باشد.
بطور کلی شما با استفاده از ثبت برند می توانید همه چیز را مدیریت کنید؛ شهر و یا روستای خود را اباد سازید و اشتغال ساز بسیار مهمی در سطح خود شوید؛ البته باید به فکر خدمات پس از ثبت نیز باشید! پرستیژ بالایی را برای کار خود به وجود بیاورید که این مورد از همه مهم تر است و در اخر به دلیل شناخته شدن محصولات بومی خود از سو استفاده از نام تجاری خود در سطح جامعه جلوگیری کرده اید.
با تشکر از زمانی که برای مطالعه این مطلب گذاشتید...


صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.138 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , قالب سازی پلاستیک , خدمات قالب سازی پلاستیک , تزریق پلاستیک , خدمات تزریق پلاستیک , تزریق قالب سازی پلاستیک , ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی و ساخت قالب تزریق پلاستیک , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت